Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)

Crisalys

Crisalys

joi, 4 februarie 2010

Bine v-am gasit printre bijuurile mele

  M-am tot gandit ce as putea sa scriu pentru prima "intalnire", ceva despre mine poate ar fi potrivit, ceva despre bijuteriile mele ar fi si mai indicat, cate putin din fiecare e cea mai buna alegere.
 Despre mine nu sunt multe de povestit, poate povestea mea este povestea oricarei femei, o femeie cu suflet de copil, cu o veselie colorata eliberata prin fiecare cuvant, fiecare gest sau fiecare obiect  nascut din mainile mele.
 M-am decis sa fac bijuterii cand aveam si eu deja prea multe, cand as fi vrut sa le am pe toate si mi-am dat seama ca aceasta dorinta se poate transforma in ceva frumos si pentru alte femei asemeni mie.
 Bijuteriile mele, cu o inclinatie spre cercei momentan, sunt nascute in forme diferite, orice femeie va gasi ceva potrivit pentru ea.
  Daca va place ceva si doriti sa luati acasa, pentru colectia voastra, trimiteti un e-mail la adresa de mai sus : alyna_simina @yahoo.com, si vom discuta despre calatoria bijuteriilor spre voi.

  Va astept cu drag, si astept idei despre cerceii pe care v-ati dori sa-i creez special pt. voi, unicat, exact pentru sufletul vostru feminin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu